Saturday, April 21, 2018

Broadcasting mistakes ~ Ruler: Master of the Mask

at 12:08 PM
Sabtu, 21.4.2018

Baru habis menonton Korean Odyssey. Amboi, dalam kalut nak habiskan tesis sempat na tonton drama Korea. Bersambung-sambung pulak tu hahaa... tapi aku menonton masa makan selalunya sebab aku tapau makanan. Makan kat dalam bilik, depan laptop.

Lepas dah habis Korean Odyssey, rasa macam erm... kehilangan pulak. Jadi carik la cerita lain. Aku suka cerita yang ala-ala historical. Jadi aku pilih Ruler: Master of the Mask

Malam tadi, aku tonton sampai 7 episod. Setiap episod dalam setengah jam. Ni la bahananya bila terbeli Jack & Jill. Kunyah kerepek kentang sambil minum Milo sambil tonton drama Korea. Kelaut habis tesis aku malam tadi. 

Pagi ni sambung lagi adoiii... tapi sebenarnya aku nak highlightkan benda ni.

Aku tonton Episod 8 ni haa... carik kat Facebook tapi tak terang. Kemudian jumpa web ni:

http://www1.newasiantv.co/watch/ruler-master-of-the-mask-episode-8-engsub.2423.58265.html

Sekali bila sampai minit ke 24.47, ehh kenapa ada lelaki kat kiri tu? Patutnya tadi ada dayang istana kan? 

Aku ulang balik dan tadaaaa... HAHAHAAA...

Krew rupanya hikhikhik... astaga depa ni. Tak edit betul-betul kikikiiii...

Tapi apa pun, cerita ni best jugak la walaupun plot dia macam ermmm macam ulang balik plot drama saeguk yang lain-lain tu.





0 jika kau rasa:

 

Diari Cikgu Wawa Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei