Wednesday, June 05, 2024

TEMPLATE BICARA BERIRAMA

at 11:58 AM

Ini contoh template untuk skrip Bicara Berirama. Aku pun tak tahu betul ke tak sebab tak pernah ikut mana-mana bengkel untuk buat skrip BB ni. Tapi bila google contoh skrip yang lain, kalau buat macam ini, senang sikit nak latih murid. 

Anggaplah ini sumbangan terakhir aku untuk dunia pendidikan acece... yalah, sebab lagi 3 bulan nak sambung study. Lagi 3 bulan aku nak say bye bye kat bumi Malaysia hiks... Insya Allah. 

Doakan aku tau. Lepas ni takde la menghadap karenah murid-murid lagi. Lepas ni ngadap buku dan laptop je la T_T.

Skrip ni aku karang tahun 2020. Sempat berlatih seminggu je lepas tu latihan terus batal sebab 2020 kan kita kena Covid. 

Harap ada manfaatlah buat yang mencari skrip BB kat luar sana.




0 jika kau rasa:

 

Diari Cikgu Wawa Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei